KĖDŽIŲ CENTRO SERVISAS
 
Darbo laikas: d. d. 07:30 – 16:00 val.
 
El. paštas: remontas@vildika.lt
 

Turite pastabų dėl kokybės?

Darbo laikas: d. d. 07:30 – 17:00 val.

Skambinkite: tel.: +370 699 62626

Garantinio aptarnavimo sąlygos

UAB „Vildika“ prekių kokybė atitinka Lietuvos Respublikoje galiojančius standartus, technines sąlygas bei prekės realizavimui keliamus reikalavimus.

Prekėms suteikiamos garantijos terminas, nurodytas PVM sąskaitoje-faktūroje.

Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos, nurodytos prekių priėmimo-perdavimo akte, o jei tokio nėra, tai nuo PVM sąskaitos – faktūros išrašymo dienos.

Garantija suteikiama tik pateikus pirkimo dokumentus: PVM sąskaitą-faktūrą su  kasos čekiu ar kasos pajamų orderiu, jei už prekes buvo atsiskaitoma ne pavedimu.

Saugokite pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos!

Garantijos suteikimo sąlygos:

  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės;
  • garantija galioja visoms kėdžių sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms. Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu;
  • natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nelaikomi prekių kokybės trūkumu;
  • prekės, pirktos ne vienu metu (t.y. iš skirtingų pagaminimo partijų), gali būti skirtingų atspalvių. Tai nelaikoma prekės kokybės trūkumu;
  • garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai (tiesioginiai saulės spinduliai, temperatūrų svyravimai, mechaniniai pažeidimai) arba sugadinamos dėl pirkėjo tyčinės ar netyčinės kaltės;
  • garantija negalioja, jei prekės buvo pažeistos jas netinkamai naudojant, laikant arba transportuojant;
  • garantija negalioja, jei atsirado įdrėskimai, įbrėžimai, lūžiai nuo smūginio ar trinties poveikio, ėdančių ir balinančių skysčių išsiliejimo ant prekės paviršiaus.
  • garantija negalioja, jei pirkėjas nesilaikė prekių eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
  • garantija negalioja, jei pats vartotojas perrinkinėjo ir perstatinėjo prekes, pagamintas pagal individualų užsakymą, kai prekės yra skirti stovėti būtent toje numatytoje, o ne kitoje vietoje;
  • garantija negalioja, jei prekės buvo pažeistos jas netinkamai naudojant, laikant arba transportuojant;
  • garantija negalioja, jei prekės nukentejo dėl ,,force majeure” (susidariusių nenugalimos jėgos) aplinkybių;
  • garantija negalioja, jei prekės buvo papildytos ne joms skirtomis detalėmis, buvo remontuojama pirkėjo arba trečių asmenų.

Priimdami prekes:

  • patikrinkite jų komplektaciją;
  • apžiūrėkite prekių išorę (audinius, spalvą ir pan.) ar nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų;
  • radę trūkumų, juos parodykite prekes pristačiusiems darbuotojams. Praėjus 5 – ioms dienoms po prekių priėmimo-perdavimo akto (jei jo nėra, tai po sąskaitos faktūros) pasirašymo, pretenzijos dėl nepastebėtų išorinių pažeidimų nebus priimamos.

Pastebėję prekių gamybos defektą, atsiradusį prekės naudojimo laikotarpiu prašome kreiptis el. paštu remontas@vildika.lt, atsiųsti brokuotos, pažeistos prekės nuotrauką, kurioje būtų akivaizdžiai matomas defektas, pažeidimas ar kitas neatitikimas.

Garantiniu laikotarpiu atsiradusį kėdžių gamybos defektą, nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB “Vildika” ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita.

Garantija netaikoma natūraliam prekės susidėvėjimui ir išblukimui, natūralių medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumui; priežiūros darbams, kurių būtinybė paaiškėjo jau prasidėjus garantiniam laikotarpiui.
 
Pardavėjo atstovo iškvietimas dėl gaminio defekto, kuris atsirado ne dėl gamintojo kaltės, arba pasibaigus prekės garantiniam terminui, yra apmokestinamas pagal galiojančius įkainius. 
 

Kėdžių eksploatacijos ir priežiūros taisyklės 

Kokie išorės veiksniai turi įtakos Jūsų kėdėms?

  • Šviesa. Užtikrinkite tokias sąlygas, kad kėdžių ilgą laiką neveiktų tiesioginiai saulės spinduliai, kurie turi įtakos atspalvio pasikeitimui. Keičiant ir/arba papildant kėdes naujomis skirtingu laikotarpiu, jų dangos atspalvis taip pat gali skirtis. Šis spalvos skirtumas, kuris po kurio laiko pasidarys ne toks ryškus, nėra blogos kokybės baldų požymis.
  • Temperatūra. Didelę reikšmę turi karštis arba šaltis. Be to, staigūs temperatūros pokyčiai gali stipriai pažeisti kėdes arba jų dalis. Rekomenduojama laikymo arba eksploatacijos temperatūra yra nuo +5 iki +35°C.
  • Drėgmė. Rekomenduojama patalpų, kuriose stovi kėdės, santykinė oro drėgmė yra 60 – 70%. Pasistenkite, kad Jūsų kėdžių ilgą laiką neveiktų ypatingai sausos arba drėgnos laikymo sąlygos, kad jos periodiškai nesikeistų. Bėgant laikui, tokie aplinkos faktoriai gali pakenkti kėdžių arba jų detalių vientisumui.

Labai svarbu žinoti, kaip klimatinės supančios aplinkos sąlygos gali paveikti kėdžių išorę ir kokybines charakteristikas. Rekomenduojama vengti ilgalaikio vieno ar net kelių nepalankių faktorių veikimo. Šios sąlygos pagreitina lako arba dažų dangos senėjimą, medinių kėdžių ir/arba medinių apdailos elementų išsikraipymą bei deformaciją, metalinių datalių koroziją.

Kėdžių eksploatacijos metu:

  • kėdes naudokite pagal paskirtį. Ant kėdžių negalima šokinėti, laipioti, nenaudokite pasilipimui;
  • saugokite kėdes nuo skysčių (sulčių, kavos, riebalų, vyno, vandens ir t.t), cheminių medžiagų (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.) poveikio. Išpylus – nedelsiant nuvalykite! Priešingu atveju galimi aplietos vietos spalvos, faktūros bei kiti fiziniai pokyčiai. Atsargiai laistykite gėles, neperliekite jų!
  • perstatinėdami kėdes į kitą vietą jų nestumkite, o perneškite. Saugokite patalpos grindis!
  • svarbu žinoti, kad kėdžių kieti ratukai yra skirti minkštai (kiliminei) dangai, o gumuoti ratukai skirti kietai (parketui, laminatui, plytelėms) grindų dangai.

Keletas kėdžių valymo patarimų:

  • stenkitės, kad kėdžių paviršius visada būtų sausas. Kėdžių detalių paviršių rekomenduojama valyti sausu, minkštu audiniu (flanele, pliušu, gelumbe) ir naudoti tik tam skirtas valymo priemones, kurias galite įsigyti buitinės chemijos prekių parduotuvėse. Kiekvieną kėdės detalę rekomenduojama nuvalyti tuoj pat vos tik ji buvo ištepta;
  • dažyto metalinio paviršiaus nevalykite cheminiu būdu. Patariama naudoti specialiai dažytiems metaliniams paviršiams skirtas valymo priemones arba namų apyvokos valymo priemones, neturinčias abrazyvinių dalelių ir balinimo savybių (pvz. skalbimo miltelius);
  • ypatingai saugokite, kad ant kėdžių nepatektų agresyvių skysčių (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.). Šie junginiai yra chemiškai aktyvūs ir gali pažeisti valomą paviršių bei būti pavojingais jūsų sveikatai.

Šie patarimai yra paruošti remiantis bendra patirtimi ir negali būti laikomi pagrindu kokiai nors teisinei pretenzijai.

Pardavėjo atstovo iškvietimas dėl gaminio defekto, kuris atsirado ne dėl gamintojo kaltės, arba pasibaigus prekės garantiniam terminui, yra apmokestinamas pagal Kėdžių centro serviso galiojančius ĮKAINIUS

Kitos aktualios temos

Prekių grąžinimo garantija
Prekių pristatymas
Privatumo politika