KĖDŽIŲ CENTRO SERVISAS

Darbo laikas: d. d. 08:00 – 16:00 val.

El. paštas: remontas@vildika.lt

 

Turite pastabų dėl kokybės?

Darbo laikas: d. d. 08:00 – 17:00 val.

Skambinkite tel. +370 699 62626

Garantinio aptarnavimo sąlygos

UAB „Vildika“ prekių kokybė atitinka Lietuvos Respublikoje galiojančius standartus, technines sąlygas bei prekės realizavimui keliamus reikalavimus.
Prekėms suteikiamos garantijos terminas, nurodytas PVM sąskaitoje-faktūroje.

Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos, nurodytos prekių priėmimo-perdavimo akte, o jei tokio nėra, tai nuo PVM sąskaitos – faktūros išrašymo dienos.

Garantija suteikiama tik pateikus pirkimo dokumentus: PVM sąskaitą-faktūrą su  kasos čekiu ar kasos pajamų orderiu, jei už prekes buvo atsiskaitoma ne pavedimu.

Klientas pristatato prekes garantiniam remontui savo sąskaita.

Saugokite pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos!

 

Kėdžių ir baldų garantijos suteikimo sąlygos:

 

  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės;
  • garantija galioja visoms kėdžių ir baldų sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms.
  • natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas, medžio tekstūros  ir atspalvio nevienodumau nelaikomas prekių kokybės trūkumu;
  • prekės, pirktos ne vienu metu (t.y. iš skirtingų pagaminimo partijų), gali būti skirtingų atspalvių. Tai nelaikoma prekės kokybės trūkumu;
  • garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai (tiesioginiai saulės spinduliai, temperatūrų svyravimai, mechaniniai pažeidimai) arba sugadinamos dėl pirkėjo tyčinės ar netyčinės kaltės;
  • garantija negalioja, jei prekės buvo pažeistos jas netinkamai naudojant, laikant arba transportuojant;
  • garantija negalioja, jei atsirado įdrėskimai, įbrėžimai, lūžiai nuo smūginio ar trinties poveikio, ėdančių ir balinančių skysčių išsiliejimo ant prekės paviršiaus.
  • garantija negalioja, jei pirkėjas nesilaikė prekių eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
  • garantija negalioja, jei pats vartotojas perrinkinėjo ir perstatinėjo prekes, pagamintas pagal individualų užsakymą, kai prekės yra skirti stovėti būtent toje numatytoje, o ne kitoje vietoje;
  • garantija negalioja, jei prekės buvo pažeistos jas netinkamai naudojant, laikant arba transportuojant;
  • garantija negalioja, jei prekės nukentejo dėl ,,force majeure” (susidariusių nenugalimos jėgos) aplinkybių;
  • garantija negalioja, jei prekės buvo papildytos ne joms skirtomis detalėmis, buvo remontuojama pirkėjo arba trečių asmenų;
  • garantija negalioja ir gamintojas patirtų nuostolių nekompensuoja, jei baldas, aukštesnis nei 1500 mm ir mažesnio gylio nei 500 mm, nėra pritvirtintas (prie gretimo baldo, sienos, lubų ar grindų).
  • po garantinio remonto prekės garantija nėra pratęsiama.

Priimdami prekes:

  • patikrinkite jų komplektaciją;
  • apžiūrėkite prekių išorę (audinius, spalvą ir pan.) ar nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų;
  • radę trūkumų, juos parodykite prekes pristačiusiems UAB „Vildika” darbuotojams, DPD siuntų tarnybos kurjeriui (užpildant Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą) ir papildomai informuojant apie pažeidimą Jus aptarnavusį pardavimų vadybininką. Praėjus 5 – ioms dienoms po prekių priėmimo-perdavimo akto (jei jo nėra, tai po sąskaitos faktūros) pasirašymo, pretenzijos dėl nepastebėtų išorinių pažeidimų nebus priimamos.

Garantijos periodas detalėms yra skaičiuojamas kasdieniam 8 darbo valandų naudojimui. Jeigu kėdė/ baldai yra naudojama pamainomis, garantinis periodas yra sutrumpinamas atitinkamai:

  • Vienos pamainos sėdėjimas (5 darbo dienas po 8 valandas) / Taikoma standartinė garantija
  • Garantija: 2-pamainų darbas ( 5 darbo dienas po 16 valandų) / Garantinis periodas sumažinamas 50%
  • Garantija: 3-pamainų darbas ( 5 darbo dienas po 24 valandas) / Garantinis periodas sumažinamas 67%
  • Garantija: 24/7 kėdės naudojimas (7 darbo dienas po 24 valandas) / Garantinis periodas sumažinamas 87%

Pastebėję prekių gamybos defektą, atsiradusį prekės naudojimo laikotarpiu prašome kreiptis el. paštu remontas@vildika.lt, atsiųsti brokuotos, pažeistos prekės nuotrauką, kurioje būtų akivaizdžiai matomas defektas, pažeidimas ar kitas neatitikimas.

Garantiniu laikotarpiu atsiradusį kėdžių gamybos defektą, nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB “Vildika” ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita.

Garantija netaikoma natūraliam prekės susidėvėjimui ir išblukimui, natūralių medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumui; priežiūros darbams, kurių būtinybė paaiškėjo jau prasidėjus garantiniam laikotarpiui.
 
Pardavėjo atstovo iškvietimas dėl gaminio defekto, kuris atsirado ne dėl gamintojo kaltės, arba pasibaigus prekės garantiniam terminui, yra apmokestinamas pagal galiojančius ĮKAINIUS
 
 

Kėdžių ir baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklės 

Kokie išorės veiksniai turi įtakos Jūsų kėdėms/baldams?

  • Šviesa. Užtikrinkite tokias sąlygas, kad kėdžių ir baldų ilgą laiką neveiktų tiesioginiai saulės spinduliai, kurie turi įtakos atspalvio pasikeitimui. Keičiant ir/arba papildant kėdes ar baldų elementus naujais skirtingu laikotarpiu, jų dangos atspalvis taip pat gali skirtis. Šis spalvos skirtumas, kuris po kurio laiko pasidarys ne toks ryškus, nėra blogos kokybės baldų požymis.
  • Temperatūra. Didelę reikšmę turi karštis arba šaltis. Be to, staigūs temperatūros pokyčiai gali stipriai pažeisti kėdes ir baldus arba jų dalis. Rekomenduojama laikymo arba eksploatacijos temperatūra yra nuo +5 iki +35°C.
  • Drėgmė. Rekomenduojama patalpų, kuriose stovi kėdės, santykinė oro drėgmė yra 60 – 70%. Pasistenkite, kad Jūsų kėdžių ir baldų ilgą laiką neveiktų ypatingai sausos arba drėgnos laikymo sąlygos, kad jos periodiškai nesikeistų. Bėgant laikui, tokie aplinkos faktoriai gali pakenkti kėdžių ir baldų arba jų detalių vientisumui.

Labai svarbu žinoti, kaip klimatinės supančios aplinkos sąlygos gali paveikti kėdžių ir baldų išorę ir kokybines charakteristikas. Rekomenduojama vengti ilgalaikio vieno ar net kelių nepalankių faktorių veikimo. Šios sąlygos pagreitina lako arba dažų dangos senėjimą, medinių kėdžių ir/arba medinių apdailos elementų išsikraipymą bei deformaciją, metalinių datalių koroziją.

Kėdžių eksploatacijos metu:

  • kėdes naudokite pagal paskirtį. Ant kėdžių ir baldų negalima šokinėti, laipioti, nenaudokite pasilipimui;
  • saugokite kėdes ir baldus nuo skysčių (sulčių, kavos, riebalų, vyno, vandens ir t.t), cheminių medžiagų (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.) poveikio. Išpylus – nedelsiant nuvalykite! Priešingu atveju galimi aplietos vietos spalvos, faktūros bei kiti fiziniai pokyčiai. Atsargiai laistykite gėles, neperliekite jų!
  • perstatinėdami baldus į kitą vietą jų nestumkite, o perneškite. Saugokite patalpos grindis!
  • svarbu žinoti, kad kėdžių kieti ratukai yra skirti minkštai (kilimui, linoleumui) dangai, o gumuoti ratukai skirti kietai (parketui, laminatui, plytelėms) grindų dangai.

Keletas kėdžių ir baldų valymo patarimų:

  • stenkitės, kad kėdžių ir baldų paviršius visada būtų sausas. Kėdžių detalių paviršių rekomenduojama valyti sausu, minkštu audiniu (flanele, pliušu, gelumbe) ir naudoti tik tam skirtas valymo priemones, kurias galite įsigyti buitinės chemijos prekių parduotuvėse. Kiekvieną kėdės ir baldo detalę rekomenduojama nuvalyti tuoj pat vos tik ji buvo ištepta;
  • korpusinių baldų ir dažyto metalinio paviršiaus nevalykite cheminiu būdu. Patariama naudoti specialiai dažytiems metaliniams paviršiams skirtas valymo priemones arba namų apyvokos valymo priemones, neturinčias abrazyvinių dalelių ir balinimo savybių (pvz. skalbimo miltelius);
  • ypatingai saugokite, kad ant kėdžių ir baldų nepatektų agresyvių skysčių (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.). Šie junginiai yra chemiškai aktyvūs ir gali pažeisti valomą paviršių bei būti pavojingais Jūsų sveikatai.

Šie patarimai yra paruošti remiantis bendra patirtimi ir negali būti laikomi pagrindu kokiai nors teisinei pretenzijai.

Pardavėjo atstovo iškvietimas dėl gaminio defekto, kuris atsirado ne dėl gamintojo kaltės, arba pasibaigus prekės garantiniam terminui, yra apmokestinamas pagal Kėdžių centro serviso galiojančius ĮKAINIUS

Kitos aktualios temos

Prekių grąžinimo garantija
Prekių pristatymas
Privatumo politika